Monday, February 7, 2011

Istraživanje ključnih riječi za bolje rangiranje na tražilicama

Optimizacija za tražilice je pomaže da se specifična stranica pojavi visoko na ljestvici tražanih pojmova u tražilicama. Broj posjeta određene stranice proporcionalan je njenom rangiranju u tražilicama. Znači, što je stranica više rangirana prilikom pretrage pojmova, to će broj posjeta te stranice zasigurno biti veći. Niže rangirane stranice imat će shodno tome manji broj posjeta.

Ono što prvo treba da se uradi jeste da se uradi istraživanje i prikupljanje informacija na tražilicama koje se odnose na vaše buduće poslovanje. Pogledajte kakve i koje se sve stranice pozicioniraju, i na kojim mjestima, za riječi i pojmove koje su bitne za područje vašeg djelovanja. Ukoliko namjeravate koristiti jednu ključne riječi  za koje na webu postoji velika konkurencija poznatih Internet stranica, to će otežati vaše napore za što bolje rangiranje. Znači, bilo bi dobro da istražite što više ključnih riječi kako bi došli do prave kombinacije za vas, kombinacije koja može da obiđe jaku konkurenciju i svede vas na utakmicu sa konkurentima sa kojima imate šanse.
Prije konačnog odabira ključnih riječi koje će biti ugrađene u vašu stranicu, prije svega, trebate saznati koje se riječi i pojmovi visoko kotiraju i zašto, te koja je posjećenost, odnosno broj korištenja pojedine ključne riječi u tražilicama. Ukoliko želite koristiti veoma popularne pojmove kao vaše ključne riječi, vidjet će te da na tom području vlada veoma žestoka konkurencija. Uopšteni pojmovi i popularne riječi su vezani za najbolje stranice, te je vama u ovom dijelu, obzirom da tek izrađujete stranicu, posao veoma otežan. Dobra praksa je koristiti fraze i dodatke za popularne pojmove kako bi si olakšali posao sa ključnim riječima a samim tim poboljšali vaš rangiranje na stranicama rezultata pretrage. Recimo, da želite koristiti riječ Zarada kao vašu glavnu ključnu riječ. Riječ Zarada je veoma uopštenog značenja i rezultati pretrage pokazat će najjače i najstarije stranice sa kojima se, morate priznati, ne možete natjecati. Međutim, ako proširite vašu ključnu riječ, rezultat može biti daleko bolji za vas. Na primjer, umjesto riječi Zarada, koristite Online Zarada, Zarada Na Internetu i ostale varijacije za tu ključnu riječ.

Znači proširenjem vaše ključne riječi sa uopštenog pojma dobijate na kvalitetu i povećavate mogućnost uspjeha vaše ključne riječi.  Google Keyword Tool vam može pomoći da na vrlo jednostavan način dobijete na uvid analizu vaših ključnih riječi i broj posjeta na osnovu istih. Ovo je samo jedan od alata za provjeru i pomoć. 

No comments:

Post a Comment